יום שני, 15 באוקטובר 2012

משפצים...

Glamour and Goth Earrings
העקרון הבסיסי והחכם אומר כי יש לעבוד בצמוד להוראות. עשיתי בדיוק כפי שנכתב בהן ובכל זאת לא יצא יפה כמו בתמונות. אחר כך חשבתי שישנה אפשרות כי יש להם טעות. לפי ההוראות בטבלה (למטה) לא יתכן שעיטוף ריבולי 14 יתחיל ב-28 דליקות. פרמתי והוספתי עוד 8 דליקות. יצא מצ'וקמק.

העיטוף של About.com נעשה עם דליקות בלבד, לכן הטכניקה מסתפקת ב-28 דליקות.
עם זאת, אינני יודעת כיצד אצלם הדליקות מונחות כל כך יפה ומהודק ואילו בעבודה שלי ניכר היה כבר בשורה השלישית שהדליקות במצוקה קשה, אבל אני הייתי נחושה - אם להם הצליח אני חייבת להמשיך כך. להצלת המבנה המצ'וקמק הוספתי, כאמור, 8 דליקות ועוד 2 שורות של רוקאי 15. הייתי מתוסכלת מהכשלון.

היום החלטתי לתקן את הטעות ולחזור לטכניקה מוכרת שעובדת:
2 שורות דליקה 11.
2 שורות רוקאי 15 חלק אחורי.
2 שורות רוקאי 15 חלק קדמי.
                מלפנים                                                         מאחור













פ י נ י ט ו!

בנוגע להצמדות להוראות...
אני יודעת שכשמדובר בטכניקה בסיסית כמו עיטוף ריבולי, אין משחקים. מה גם, שאם שיטה מצליחה צריך לדבוק בה, אולם כאשר ההגיון מתערב אני מוכנה לקחת סיכון - בניגוד לדרך המסורתית הכנסתי את הריבולי כשחלקו העליון פונה למעלה והמשכתי 2 שורות רוקאי 15, מכאן עברתי באופן ישיר לגימור הכוכב (במקום להפוך שוב את העבודה ולהשחיל את החוט מחלקו האחורי קדימה על מנת לבנות את הדוגמה).
אני לא מוצאת תשובה הגיונית לשאלה: מדוע מכניסים את הריבולי הפוך?


















 טבלת עזר

אם לא מוצאים את הטבלה באותו הרגע, זוכרים את הנוסחה שעובדת תמיד: 
                קוטר ריבולי*2.5 +2

הסדנה (בשפה האנגלית)

תובנה: מכל דבר אפשר לקחת את מה שמוצא חן, להחסיר, להוסיף, לשנות לפי הטעם ולהנות מהתוצאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה